Marketing strategija: Ne zaboravite male SEO pobjede!

SEO SEO može nekad djelovati obeshrabrujuće , često djeluje kao da nikad nećete pobjediti jer ranking se konstano mjenja. Možete biti na vrhu svijeta jedan dan i odmah sutradan Vas iznenadi Googleov update ili Vaš konkurent zauzme poziciju na kojoj ste vi prije 24 sata bili tako sretni. Mnoge se firme zapitaju: “Kako biti sretne ako se ne zna da će ostati uspješne?”. Odgovor leži u tome da morate znati prepoznati male SEO pobjede.

Male SEO pobjede koje imate naviku zaboraviti

Bitno je razumijeti da vam ne baš sve male SEO pobjede mogu pomoći u određivanju Vaše uspješnosti. Jasno je da te male pobjede Vas mogu motivisati za dalje, ali nekad je to jednostavno ništa više do mali uspijeh koji nema veliki udio u Vašem marketingu. U oba slučaja, morate izvući najbolje iz toga.

Neke od malih pobjeda:

1. Manje zainteresiranih fanova je bolje, nego puno više nezainteresiranih – Možda ste primjetili da Vam se broj fanova na Twitteru, lajkova na Facebooku smanjuje (alatke kao SocialBro ili Facebook analytics će Vam pružiti potrebni uvid u to). Ali kad stvarno počnete pridodavati pažnju relevantnim stvarima, smatraćete to uspjehom. Činjenica da spammy stranice i individualci Vas više ne prate je znak da ste na pravom putu. Ako svaki novi fan bude zainteresiran za vašu industriju, vi ste na tragu nečeg ogromnog!

2. “Evergreen” sadržaj ostaje uspješan – Ovo je trik koji smo naučili od jednog velikog poznavaoca Nika Stamoulisa (Nick Stamoulis) . Ako odete nazad i pregledate stanje vašeg evergreen sadržaja ili sadržaja koji pokriva “vječnu” temu, vrlo vjerovatno ćete otkriti da dobijate još uvijek par organskih posjeta mjesečno. Ovakva stvar se neće pojaviti u vašim analizama ako gledate samo velike brojeve ali je zanimljivo vratiti se unazad i shvatiti da još uvijek ta neka tema Vam diže promet.

3. 301 preusmjerenja mogu biti izazovna – Kada kompanija izbaci 301 redirect, vjerovatno je u toku neka promjena na stranci, promjena domene ili sl. Šta god se dešavalo, posjetioci i pretraživači moraju biti preusmjereni negdje drugo. Ako možete to napraviti bez greškice, onda je to uspjeh! Ovo će Vam pomoći da uberete Vaše SEO plodove, ako je urađeno tačno, a ljudi će Vas shvatiti ozbiljno jer je to nešto normalno što se izvodi u tim situacijama. Nažalost, lako se desi greška, budite veoma sretni ako uspijete u tome, a još sretniji kad se sve završi.

4. Google analytics često zna prevarati – Ovo je vjerovatno nešto najbitnije da zapamtite. Većina ljudi se zabrine kada im ukupni organski promet opada na Google Analytics. Bitno je da pogledate sve brojeve u vezi Google-a i da li su svi brojevi opadajući ,općenito. To ne mora značiti da ste Vi odradili nešto loše, nego jednostavno znači da svi prolaze kroz takvu fazu jer se promijenio način na koji posjetioci pretražuju.

5. Backlink s autorskog Bloga – Ljudi uvijek prate koliki broj backlinkova su zaslužili i naravno žele te iste backlinkove od jedinstveni stranica. Sve je to uredu i naravno bitno, ali ne mora značiti da ne bi trebali biti sretni ako dobijete backlink na određenom autorskom blogu. Možda već imate backlink na tom blogu ali ne zaboravite da Vam ovo pruža prisutnost. Nije lako napisati guest post koji će se objaviti na PR7 stranici, nemojte to shvatiti olako. Na kraju krajeva, veća prisutnost znači više backlinkova, bolji SEO, više klikova i više prometa.

Da li smo Vam pomogli da shvatite da male pobjede ipak znače nešto puno više?

Oznake

Comments & Responses

Komentariši