Pokušajmo se fokusirati na marketing manjih preduzeća, pa stoga podržimo poduzetnike koji
koriste do-it-yourself sistem SEO pristup internet marketingu. Poduzetnici sa manjim SEO znanjem
smatraju da su dovoljno upoznati s tom oblasti, ali ne mogu prihvatiti spori rast prometa stranice.
U jednom razgovoru, prezentirane su nam nejasne i suvišne ključne riječi kao dokaz da su SEO taktike
jako uspješne. Također saznajemo da je u minusu, kako promet tako i stvarni prihod od samog početka ulaganja u SEO istraživanje i primjenu. Konačno, saznajemo da se ne može izdvojiti budžet za SEO. Hmm, to je jedan veliki problem odnosno zagonetka.
Web stranica – inače dizajnirana i kreirana od strane vlasnika manjeg biznisa – je datirana i protkana dizajnerskim/strukturnim manama. Sadržaj je teško locirati, dupliciran je i beznačajan korisniku ili fokusu ključnih riječi. Nema hijerarhije za sadržaj, domena je pred istekom, malo je stalnih preusmjeravanja, nema sitemap.xml podataka i zaostali SEO (vlasnici manjih biznisa) kao da nikada nisu čuli za Google Webmaster Tools ili Google Analytics. Ti podaci su realni i svi su preuzeti s raznih web stranica klijenata, koje smo pronašli u ovom istraživanju.Zašto se ovo dešava? Da li vlasnici manjih biznisa ipak imaju veće SEO znanje ili su se jednostavno našli u SEO vrtlogu? Rekli bismo ,oboje. Često susrećemo veoma stare SEO navike u opticaju, nerijetko i “black hat” taktike. Dupli sadržaj i multiple URLs su popularni trendovi, boldirana slova i pretrpavanje ključnih riječi. Dok su dupli sadržaj, boldirana slova i pretrpavanje ključnih riječi na vrhu do-it-yourself liste, najkorisnijih taktika, veći i mnogo teži problem se krije ili leži u samom dizajnu/strukturi stranice.
Pa oko čega bi se do-it-yourself SEO trebao pobrinuti? – Oko mnogo toga ! Smatramo da je jako bitno naglasiti, da, do-it-yourself sistem djeluje samo ako imate malu konkurenciju. “Savršeni” SEO izrađuju ipak SEO eksperti, koji ne samo da se bave time danonoćno, oni se redovno informišu o najnovijim SEO trendovima i promjenama algoritama i prelaze na edukaciju istih. Ovakvo nešto je za vlasnike manjih biznisa nepojmljivo , pa stoga ne bi trebali da očekuju značajne rezultate od zaostalih SEO taktika. Logično!
Da bi ostvarili solidne SEO rezultate, morate pogledati ispod haube!
Sljedećih deset pitanja, čine samo jedan uzorak strukture SEO elemenata. Ako ste SEO do-it-yourselfer i sami vodite stranicu, morate znati šta znače ova pitanja i odgovor na svako pitanje. Ako ne znate odgovor, potrebna vam je pomoć SEO stručnjaka
1. Da li ste ikad radili analizu ključnih riječi?
2. Da li Vaša web stranica ima jasnu definiciju strukture za pages i/ili blogove?
3. Možete li lako locirati cijeli dostupni sadržaj?
4. Da li ste uključili upotrebu ključnih riječi unutar meta data posebno za svaku stranicu ili blog ?
5. Da li imate robot.txt podatak?
6 .Da li imate sitemap.xml podatak i da li je dodijeljen u Google Webmaster Tools?
7. Koristite li Google Analytics i da li znate koliki Vam je promet na stranici, kako posjetioci koriste Vašu stranicu?
8.Koliko dugo je Vaša domena registrirana i kad istječe?
9.Da li Vaša stranica ima uređena stalna preusmjerenja ?
10.Da li Vaša stranica ima multiple H1 tags po stranici?
Moguće je da ste imali nedoumica oko pitanja i još uvijek se pitate/dvoumite, da li da uložite novac u profesionalnu pomoć u oblasti SEO. Često se susrećemo stim i upitali smo se, kako opravdati troškove vlastitog SEO servisa za konsultacije. Odgovor smo potražili kod jednog računovođe. Računovođa je zadužen da obračunava privatni i poslovni porez. Iako sam vlasnik biznisa posjeduje količinu znanja iz tog područja, nije želio da zalazi u stvari rađunovođe. Obavlja, ono iz čega je najbolji. Sam vlasnik nam daje odgovor kako ne poznaje zadnje porezne regulacije i zakone. Ne želi ni da ih zna. Vlasnik želi da utroši vrijeme na ono u čemu je zaista dobar, a to je web design i organski SEO.
Opravdao je troškove svom računovođi, tako da je na Vama da opravdate troškove svog SEO servisa. I baš kao porez, imati lošu SEO taktiku je gore nego ne imati nikakvu SEO taktiku!
One thought on “Tihi SEO ubica: Slaba struktura stranice”