Generalno rečeno, ljudi ne vole promjene. Držimo se naše rutine, stvari se poremete i proizilazi frustracija. Ljudi toliko mrze promjene, da su često spremni pridržavati se svojih starih navika iako postoje novije tehnike koje su mnogo više efektnije. Ustvari, postoji mnogo konsultanata koje zapošljavaju kompanije da bi pomogli svojim uposlenicima pri velikim korporativnim promjenama kao npr. upoznavanje novog softvera.
Kad je SEO u pitanju, imamo isti problem. U našem radu sa SEO sektorom, otkrili smo da se SEO ljudi dijele u dvije velike grupe:
- Oni koji konstantno mjenjaju ono što rade da bi držali korak sa Google-om
- Oni koji još uvijek rade ono što su radili prije 5 godina, u nadi da će biti bolje rangirani
Mi smo se bazirali na 2. Grupu. Ova grupa pati iz više razloga. Prvo, njihova nesposobnost da promjene nešto uništava njihov ranking (to je očito.) Međutim, ima nešto više od toga.
Ono što oni ne shvataju je, da vrijeme koje troše na stvari neće neminovno ugroziti njihov ranking, ali hoće im oduzeti dobar dio vremena. Na osnovu toga sastavili smo listu zastarjelih SEO tehnika. Vrijeme je da se konačno odustane od njih.
Keyword density – Još uvijek imamo klijente koji dođu tražeći artikle sa određenom keyword density. Zar je moguće? – Prevelikom upotrebom kjučnih riječi nećete ništa postići osim što ćete ‘razljutiti’ pretraživače. Da ne spominjemo, da će članci biti beskorisni i nečitki. Najbolji način da se opiše sadržaj jeste da se odabere tema i piše o tome. Nemojte se brinuti oko keywords!
Sponzorirani članci – manje sponzoriranih članaka – Dok marketing artikala izumire, neki još uvijek objavljuju sponzorirane članke uzastopno, na razniim web portalima. Ova priopćenja nemaju stvarnu vrijednost jer, budimo iskreni, ko ima toliko bitnih događaja u kompaniji da objavljuje svake sedmice neku priču? Ovi linkovi su beskorisni, baš kao i sadržaj.
Cirkularni sadržaj – Nekada ste mogli napisati jedan blog, provući ga kroz softver za slanje i poslati isti, na milion različitih mjesta kao link. To još uvijek možete raditi, ali dobit ćete kaznene penale zbog toga i ugroziti svoj ranking. Neka vaš sadržaj bude jedinstven i unikatan. I kad smo već kod toga, odolite nagonu da šaljete jedan sadržaj na različite direktorije za sadržaje.
Keywords metatag – Hoće li naškoditi? -Neće. Ali to je gubitak vremena. Pretraživači ih ne čitaju. Tačka.
One thought on “Zastarjele SEO tehnike kojih se trebate riješiti”